Hopp til innhold

Menon Economics lanserer ny logo og visuell profil

Aktuelt
Teams BG lys 2 lav

Den nye identiteten vil i større grad gjenspeile hvem vi er: faglige, relevante og fremoverlente.

Menon Economics har siden 1996 levert kunnskap for bedre beslutninger. Nå skifter selskapet visuell profil – til en ny og mer moderne identitet som i større grad gjenspeiler hvem vi er: faglige, relevante og fremoverlente. Endringen omfatter alt fra ny logo, farger og fonter på våre leveranser til ny hjemmeside. Innholdet i det vi leverer vil være gjenkjennbart, av høy faglig kvalitet, men innpakningen blir ny.

"Dette er en svært spennende dag for Menon Economics. Vår nye visuelle profil, sammen med logo og hjemmeside, er avgjørende for å formidle vår ekspertise og kompetanse. God kommunikasjon er essensielt i vårt arbeid, da det understøtter vår troverdighet og sikrer at analysene våre formidler kompleks kunnskap på en god måte."
Caroline Wang Gierløff, Managing Partner i Menon Econmics

"Lanseringen er en del av Menon Economics sin utvikling og tiden var moden for at vi som selskap blir bedre å kommunisere hva vi leverer – gode kunnskapsgrunnlag til sentrale samfunnsaktører. Vi har nå fått et visuelt uttrykk som tydeligere reflekterer selskapets faglighet og profesjonalitet", sier Erik Jakobsen, som etablerte selskapet sammen med Leo Grünfeld. Jakobsen er i dag styreleder og partner i selskapet.

Teams BG m rk 1 lav

Aktuelt